fredag 19. april 2024

 Vi har kommet et godt stykke ut i april og fremdeles er jeg ikke ferdig med mars. Det er det flere grunner til, blant annet jobb og når jeg har fri drar jeg heller ut med kameraet enn å sitte foran dataskjermen- Men nå, når jeg venter for å dra på kveldsvakt kan jeg vel legge ut noen bilder igjen. I det forrige innlegget så vi bilder av lappfiskand og jeg fortsetter med den denne gang og. Men først kommer en gulspurv.





























Og vi avslutter med noen nordlysbilder. Jeg satt inne og kosa meg med vin og snacks. Og så skjønte jeg at det var noe som foregikk på himmelen. Tja, da var det å finne frem kamera og springe ut. Var lite bite grann sein ute men fik nå noen bilder. Nordlyssesongen er vel snart slutt, desverre. Men jeg tror jeg er ikke ferdig med mars... men det får vente til en annen dag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar