mandag 29. mai 2023

På det forrig innlegget har vi sett bilder av tiuren. Også der var jeg i et skjul. Ikke et stort skjul men stor nok for en person. Det var en seng i det skjulet men ikke stoler. Det var et en persons-skjul. Toalett var en bøtte. Men det hadde 6 glugger for fotografering. Og er det ikke det det handler om......fotografering.

Nå skulle jeg til et annet skjul igjen. Når jeg kom inn i det skjulet var det rene luksus. Et vakkert toalett i skjulet. Senger for å sove var det og. Glugger for lavt perspektiv og meget god plass. Man kunne til og med gå litt rundt eller gjøre noen knebøy eller andre øvelser når det ikke var liv foran skjulet. Men hva kunne vi forvente her....Det får dere se nå












 Som dere ser var det også en linerle. Den siste bjørnen var en skikkelig svaring. Den bjørnen hvor linerle er foran var der i mange timer, men når den store bjørnen kom stakk den av. Jeg syntes at det var bra for da kunne det bli mulighet for at jerven kunne dukke opp. Det gjorde den dessverre ikke. Jeg fikk ikke bilder av den men jeg så en ulv mens jeg satt i det skjulet. Og det var det siste jeg fikk oppleve den her gangen. Nå ble det noen timer med søvn og så hjem igjen.

Det skulle vise seg at jeg fikk feber på veien hjem. Jeg brukte 2 dager på hjemreisen, en fredag og en lørdag. På fredag gikk alt fint. Lå på hotelrommet og gledet meg til på komme hjem. Tok ferge fra Vaasa til Umeå. På fergen merket jeg at jeg begynte å få feber. Så jeg kjørte gjennom Sverige med feber  og når jeg kom hjem gikk det nesten rett til sengs og hele søndagen lå jeg i seng. Tok forresten vel noen bilder på vei hjem av denne

En røy


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar