søndag 19. juni 2022

 Nå går vi mot Dovrefjell. Begynner med noen bilder fra Hjerkinn, for det var der fotodagen begynte.








Mokusku med en fjorårskalv. Alt i alt var det 5 moskus; 2 okser, ei ku og 2 kalver der ved Hjerkinn.

Etter Hjerkinn dro vi til grønbakken for der var det også moskus. De var litt inn i bjørkeskogen og lå seg ned etterhvert og det ble greie bilder men ikke spesielle. Men etter vi har vært en stund og fiik tatt bilder av blåstrupen;






Så tok jeg meg en tur bakom huset og så at moskusen hadde beveget seg igjen og kom ganske nære. Så jeg sprang tilbake til plassen vi var før og fikk ganske bra bilder all sier jeg det selv, Se her;









Ja ja, jeg vet at man skal holde 200 meter avstand i utgangspunktet men hvis disse dyrene går midt på stien............Da blir det litt vanskelig. Men jeg trakk meg rolig unna etter å ha tatt noen bilder.
Det var forrige helg. 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar