søndag 4. mars 2018

HeHe endelig. Et nyt innlegg fra han Jan Schippers. Hvor skal jeg begynne....Kanskje jeg begynner med det siste prosjektet jeg hadde og jobber meg bakover i tid.

Da begynner vi med turen til den lille røde hytte i skogen ikke langt opp til fjellet hvor jeg traff på denne her . Var kanskje litt uheldig med været men for en opplevelse. Den kom tre gannger på 2 dager.Første gang kom den rundt 3 tida og ble i cirka 45 minutter det er den første bilde serie































 Her kommer vi til dag 2 hvor den første gang kom akkurat 12.00 og ble 18 minutter











 Lavskrika ville også være med på leiken
 I 3 tida fløy den bare over åteplassen men satte seg ikke ned. Det gjorde den derimot litt over 17.00 og ble da omtrent 40 minutter. Jeg sluttet å ta bilder så kameraet ga ikke rette tida og mobilen hadde jeg slått av for å spare strøm. Skulle forresten gjøre en bra feil så at jeg ikke kunne bruke den før jeg kom hjem og fant puk-koden men det er en annen historie

 Fuglelopper?














Den fløy bort etterhvert og jeg vinka farvel til den. Takk til Svein Wik og Arctic wildlife tours.

Hva har jeg ellers gjort da...
Jo jeg tok noen bilder av fyrverkeri her i kommunen nyttårsaften som jeg ble ganske så fornøyd med























Dette er kanskje ikke på sin plass hvis man vil kalle seg naturfotograf men fint var det læll

Nå får vi se hva som dukker opp neste gang.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar