mandag 18. juni 2012

Hei igjen alle sammen:)

Tid for en ny innlegg; begynner med en Flaggspethunn tatt i Halsingland i Sverige


Greie bilder tenker jeg. Fint lys.

Men en av minne store drømmer skulle bli virkelighet for ikke så lenge siden. Prøvde også i fjor men det gikk ikke så bra som denne gang.......Det er en fin skapning og svær var den og.......























dette var en opplevelse jeg aldri vil glemme og som har gitt mersmak. Så hvis noen som kommer inn på bloggen min er det bare å ta kontakt hvis noen har lyst til oppleve det samme. Jeg kan godt tenke meg å organisere 2 til 3 turer i sesongen. En gang i midten av Mai en gang i midten av Juni og en gang i begynnelsen av August. 
Men for all del; skriv en kommentar...........

3 kommentarer:

  1. Mang fine bilda! Bra at du endelig fikk sjå bjørn :)

    Marianne

    SvarSlett
  2. Så utrolig kult at du fikk sett bjørn! Kjempefine bilder fikk du også, både av den og av flaggspetten. Nydelige farger på bildene av fuglen.

    SvarSlett
  3. Hei Jan og takk for sist i Børgefjell.
    Utrolig artige bjørnebilder, et herlig møte som jeg gjerne skulle ha opplevd selv, har møtt isbjørnen, men aldri den brune bjørnen i vill tilstand. Fine bilder, fortsatt god sommer !
    Mvh Lorents H

    SvarSlett